thermal pro
Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

THERMAL PRO : TERMOGENIKI : SKLEP Z THERMAL PRO

Wszystko o Thermal PRO, jak brać, gdzie kupić, jaka dieta i trening. Opinie o Thermal PRO. THERMAL PRO – SKLEP, FORUM, OPINIE – Zapraszamy!

 

Jaki powinien być czas treningu aerobowego na Thermal Cut PRO?

 

Trening aerobowy powinien trwać minimum 40 minut. Zarówno przy stosowaniu Termal Cut PRO jak i bez niego. 40 minut to minimalny czas, podczas którego spalicie tkankę tłuszczową. Dlaczego tak jest? Przez pierwsze dwadzieścia minut organizm będzie pozbywał się zbędnej wody i glikogenu z mięśni. Dopiero po tych procesach zaczyna się spalanie tkanki tłuszczowej. Tak więc te czterdzieści minut to tak naprawdę dwadzieścia minut typowego treningu spalającego tłuszcz. Oczywiście, jeśli ktoś ma wystarczająco dużo energii (a z Termal Cut PRO nie jest to trudne), może wydłużyć czas treningu co znacznie zwiększy jego skuteczność – wówczas wydłużamy tylko czas spalania tłuszczu. Intensywność powinniście stopniować. Omówmy to na przykładzie, tak aby było to jak najłatwiej zrozumieć. Zakładając, że jako podstawową formę aktywności wybraliśmy bieganie na bieżni (są w znaczącej większości fitness klubów i siłowni) to powinniśmy rozplanować nasz trening następująco:
- na początku planujemy rozgrzewkę. Jako, że przy biegach najbardziej obciążone są dolne partie ciała to im powinniśmy poświęcić najwięcej uwagi. Zaczynamy od wymachów nogami, następnie przysiady, delikatny trucht w miejscu. Po około 5 minutach przechodzimy do rozgrzewki ramion, barków. Wymachy rąk przed siebie i za siebie.
- wchodzimy na bieżnię. Pierwsze 3-4 minuty to rozgrzewka. Ustawiamy niską prędkość – około połowy naszych możliwości. Na tym etapie idziemy, nie biegniemy
- Od 5 minuty przechodzimy do truchtu i z prędkością około 60-70 procent naszych możliwości. Taki trening kontynuujemy przez jak najdłuższy okres czasu. Zakładając trening 40 minutowy do około 30 minuty.
- Od minuty 30 do 35 zwiększamy tempo do maksymalnego osiągalnego dla nas. Tu następuje element treningu kardio. Starajcie się utrzymać równe tempo biegu.
- Ostatnie 5 minut treningu to czas na odchłodzenie organizmu. Prędkość powinna stanowić ok 20 procent prędkości maksymalnej z poprzedniej fazy.
Trening aerobowy na Termal Cut PRO powinien być uzupełniony DUŻĄ ilością niegazowanej wody mineralnej, względnie napoju izotonicznego. W czasie treningu wypij przynajmniej półtora litra wody.

Jak sami widzicie w treningu aerobowym warto postawić priorytet czasowi treningu, a nie jego intensywności. Lepiej ćwiczyć wolniej, a dłużej. Jeśli będziecie przestrzegać tych zasad trening z Termal Cut PRO przyniesie Wam wiele korzyści.

 

Brak komentarzy to “Jaki powinien być czas treningu aerobowego na Thermal Cut PRO?”

 

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.